piątek, 3 maja 2013

Majówka.

Siemcia. Na razie będzie tak bez opowiadania. Pod wieczór postaram się wrzucić coś nad czym teraz pracuję. Mam nadzieję, że nie zabraknie mi pomysłów... paring tooo: Natsu x Lucy oraz Gray x Lucy. Myślę czy nie wrzucić gdzieś Lisanny ale .... nie przepadam za nią.  (-ω-`)

Z kim lepiej wyglądałaby wysoka brunetka ... z Aomine czy z Kagamim (Kuroko no Basuke)  charakter : sarkastyczna, lubi kpić z innych, ale bardzo wrażliwa... ah... i bedzie tomboy'em. Chcę napisać coś na 2 blogu, ale nie mam pojęcia z kim ona powinna być.  (′・Д・)

A tak z zupełnie innej beczki.... polecacie mi jakieś anime? (゜∀゜)





2 zdjecia.... ZASZALAŁAM!   Mam nadzieję, że wam się spodobają. Tak rzadko je dodaję. :> 
Chyba będę dodawała jakieś na koniec każdego opowiadania... żeby wam się milej do końca czytało >_<


PS. NAJLEPSZY BLOG O KNB.  <--- Musiałam to dodać, bo kocham tego bloga... czytałam każdy rozdział po kilka razy.. i planuję nadal je czytać. Pochłaniając te rozdziały zawsze urządzam taki fangirling, że szkoda mi moich sąsiadów. ;__;  ŻYCZĘ WAM TEGO SAMEGO! :D

1 komentarz:

  1. O mój boże, o mój boże. Kurcze jaki trudny wybór, ale w sumie to bym cię wolała z Aomine x.x. Mimo, że go nienawidzę, lubię nawet paringi z nim :3. A co do poleconego blogu to dziękuję <3 jest nam bardzo miło :D.

    OdpowiedzUsuń