środa, 6 marca 2013

Takie tam...

Dzisiaj tak sobie siedziałam w szkole, i myślałam o tych moich opowiadankach, i wydają mi się one strasznie podobne. Ten sam schemat. Coś się dzieje, sex, koniec.  LOL.  Do tego wszystko mniej więcej tak samo opisuje.... to pewnie przez mój brak doświadczenia XD  Ale spoko... mam zamiar się dokształcić. Wiem, że nie mam talentu pisarskiego, ale chociaż dzięki temu blogowi powiększę mój zasób słownictwa, i kto wie... może kiedyś zostanę pisarką (wiem, wiem... świetny żart XDD)  . Nie no... tak na serio, to jak na dziewczynę w moim wieku to jestem strasznie żałosna, w ogóle nie przejmuję się przyszłością... pewnie dlatego, że jej nie mam huehue. Wracając do tematu opowiadań.... mam pomysł na nowe opowiadanie, które będzie trochę inne. Nawet nie wiem po co to piszę, skoro nikt nie czyta tego bloga... no ale może kiedyś wejdzie tu jakaś słodka, zabłąkana owieczka, przeczyta coś i skomentuje (najlepiej pozytywnie) byłabym wtedy w siódmym niebie. AH! TE MARZENIA! Takie piękne i nierealne.

3 komentarze:

  1. Pozwól że skomentuję.
    Krótko, treściwie i z błędami, bo z komórki. Proszę cię... Pisz dalej! Jutro może zedytuję ten bzdurny komentarz, ale wiedz, że ktoś cię czyta:-P
    Vicki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Dziękuję! Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam! *o*
      Zmotywowałaś mnie do pisania! XD
      Jeszcze raz dzięki, że czytasz te moje głupiutkie opowiadanka >_<

      Usuń
  2. Wystarczy, że regularnie będziesz prowadzić tego bloga i czytać inne (ale tylko te dobre~) a z pewnością już za pół roku będziesz pisać dwa razy lepiej niż teraz.

    A jak co to mogę ci dać parę wskazówek^^

    OdpowiedzUsuń