poniedziałek, 24 czerwca 2013

Brak komputera...

No to tak : nie mam komputera, więc nic nie moge dodać ;___;

I od razu jak go dostanę, to popoprawiam błędy ortograficzne w moich opowiadaniach, bo roi sie od nich.... z resztą ortografia i interpunkcja to nie mój konik .... w końcu jestem matematykiem <nie no dżołk>   Po prostu pisząc na klawiaturze nie zwracam uwagi na te dwie rzeczy, bo szczerze mówiąc staram się pisać jak najkrócej i dziwniej, więc na moim twitterze, albo asku mozna zaobserwować jakieś wyrazy typu "BORZE" albo "NJE" .... i jeszcze bardziej dziwaczne... potem sie przyzwyczajam i tak piszę. XD

JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM ZA BŁĘDY. 

Aha... i opowiadania się tworzą, więc jak już wrócę, to wrzucę co najmniej 2 na raz. Urządze takie combo, że wam się nawet nie śniło. XD     ... Strasznie mi głupio za tą ortografię (na interpunkcje nadal zlewam, bo i tak nigdy jej nie ogarniałam  igz de de) obiecuję sie poprawić, chociaż nie dziwcie sie mi jak piszę na szybko + w notatniku. :O  
No .  To koniec mojego usprawiedliwiania się. :D  

 POLECAJCIE MI BLOGI SASUNARU. Z GÓRY ĆENKI. :D

5 komentarzy:

  1. Oki, będę czekać *^* Combo będzie, będzie moc! xD
    Nie martw się, większość interpunkcji nie ogarnia. Ja kiedyś też ;___; (teraz tylko po części xD)
    Jak kcesz, to mogę Ci wypisać błędy przy wszystkich rozdziałach. Ostatnio nie mam się na czym po wyżywać ^.^ A ja uwielbiam się czepiać błędów xD
    Sayo~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...byłabym ci bardzo wdzięczna *__*

      Usuń
    2. Jednak tych błędów nie musisz wypisywać.... bo w sumie ten blog to i tak nic poważnego, więc nie musisz sobie na niego marnować czasu. XDD

      Usuń
  2. Jestem. :D
    Miałam walnąć recenzję, ale naczytałam się SasuNaru - a mi przy SasuNaru odbija - i teraz nie mogę się skupić.
    Więc powiem tylko, że mi się podoba.
    Chciałaś krytyki...?
    Hmm, to pasowałoby dodać odrobinę pikanterii i może opisów uczuć bohaterów.
    Poza tym jest w porządku. Nie przejmuj się ortografią, bo ja uwielbiam Twoje błędy. Na tt one i Caps Lock to Twój znak rozpoznawczy. ^^
    Mało komentujących widzę ._. Myślałaś o reklamie? Może http://katalog-naruto.blogspot.com/ albo coś w tym stylu...?
    Czekam na dalszą część Akademii.^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń